Hande2204 Merhabalar kizim 5 ay 8 gunluk ama geceleri 3 kere kalkiyo aptamil iciyor ama gece emziriyorum bu hippin mamalari varmis sanirim iyi geceler mamasi yaziyo 4. Ayini dolduran bebeklere kullaniliyomus kullanip memnun kalanlar varmi?
mom0989 Hande2204 ben kullanıyorum canım memnunum 4. Aydan sonrayı aldım zaten 5. Ayda kullandım şimdi 6. Ayı aldım
Cansuomer Hande2204 ben kullanıyorum yatmadan veriyorum ama işe yaradığı yok yine gece saat başı kalkıyor ☹️
Erencinarinannesi Hande2204 devam sütü ile birlikte yaparsanız doyurucu oluyor ben oğluma o şekilde yapıyorum 90 cc su 3 ölçek hiç combiotic mama ve katılaşana kadar hipp 5 tahıllı koyuyorum 7 ay 13 günlüğüz
Hande2204 mom0989 memnunmusun canim birde ben daha tadimlara.bile baslamadim onlara basladiktan sonrami kullansam.bilemedim? 3 kere kalkiyo en az deliksiz uyumak istiyorum artik ise yararmi acaba?
mom0989 Hande2204 canım tadımlara başlamadan önce verdim ama gece maması suyla yapılıyor ondan değilde tahıllı olanından ya da sütlü pirinçli olanından al o mamayla yapılıyor ve baya tok tutuyor bende yeni çözdüm olayı. Normalde gece beslerdim ama o mamayı verince gece beslenmek istemiyor asla. Dene bence göreceksin farkı
Hande2204 mom0989 bide doktora sordunmu verirken cunku tadimlara basladiktan sonrami versem cok kararsiz kaldim🤔
Mlkemrecre Erencinarinannesi ben sma mama kullanıyorum.. artık kaşık mama vermeyi düşünüyorum. İkisini bir yapıp verebilrmiyim ..tam anlayamdim o yüzden..biberonla su ile sulu bı sekilde yapıp vermeyi düşünüyorum..iki mamayı karıştırınca sorun olmaz mı?
Zmnl19 Hande2204 ben kullniordum cocuk uyanmiordu en fazla bikere uyaniordu ama syle bsy var tatlari anlamaya baslayinca icmedi😳
Erencinarinannesi Mlkemrecre yok benim ablamda aptamille karıştırıp veriyor 10 aydır bende ilk Aptamil denedim ama Aptamil de benim bebeğim kusuyor hipp iyi geldiği için hipp le yapıyorum zaten onların arkasında yazıyor devam sütü ile de yapabilirsiniz diye
zhdeksm Mlkemrecre mamayı sulu yaptınız mı merak ettim bende yapmak istiyorum da yani sıvı şekilde mi verdiniz yoksa koyulastırıp kaşıkla mı verdiniz? ben biberonla sıvı sekilde vermek istiyorum ama öyle oluyo mu?
Mlkemrecre Erencinarinannesi anladım canm teşekür ederim ☺️bende bugün Bebelac meyveli ve hip gece aldım ikisinde denim hangi markanın ki içerse onunla devam edim diye..siz hangi marka önerirsiniz ?
Erencinarinannesi Mlkemrecre ben tatlı vermiyorum hipp 5 tahıllı kullanıyorum hero baby de falan şeker var zaten o yüzden hipp kullanıyorum öneri olarak hippe güveniyorum ben eşim hero baby meyveli 8 tahıllı getirmişti çok sevdi oğlum onu ama şeker olduğu için kıyamadım vermedim mühendisinoğlu sayfasında incelemeler var oradan bakabilirsiniz
Mlkemrecre zhdeksm evet sulu şekilde yapıp verdim ilkten dozunu köyü yapmışım kabız oldu..sonra bir yemek kaşığı kaşık mama 125cc su ile yaptım sıvı oldu.. zeytinyağı da attım kabız olmasın diye