Gözünüzü seveyim bu çocuğa ne oldu, haftaya yaşına girecek ve yaklaşık bir aydır zaten uykular berbat, bir de ııı ıııı yapıp mızmızlanma çıktı. Ses kafamda yankılanıyor artık. Bir şeyle ilgilenme süresi çok kısa, oyalayamıyorum. Ha bire ıııı ıııııh ıııhh sesiyle onu bunu gösterip işaret edip istiyor. Hiç istemesem de yürütece bindiriyorum o zaman biraz susuyor bi beş dakıka ancccaaaak! Ona binince de sağı solu karıştırma, çekmece açma ahhhh ahhh. Ne yapayım nasıl davranayım bilmiyorum