hulyaakin pact almayı ben de çok istemiştim ama maalesef eşimin isteğiyle chrome aldık. @Miracinannesii chrome araba olarak çok güzel, sürüsü hafif, maxicosi puset takilabiliyor, i20 arabamız var bagajına sığıyor. Bu aralar bebeğim gaz problemleri yaşadığımız icin eve bile soktum ben nereye o oraya taşıyorum yanımda. Ama mesela belediye otobüsüne tek basıma binip gidemem. Hem bebeği hem arabayı taşıyamam. Bu bir dezavantaj. Ama araç kullanıyorsan hiç sikinti değil. Çok ilerde zaten baston model var ablalarımdan kalan ona geçerim 🙃