Oğlum 15 aylık bır kaç gündür ara ara parmak uçlarında yürüyor ve bu durum canımı çok sıkıyor normal mi degıl mi Bılmıyorum. Ama göz teması var komut alıyor ıstedıgını gösteriyor 10 kelimesi var elektrik süpürgesi ile evi supuyor ama bır kaç gündür parmak ucunda ara ara yürüyor bu durumu yaşayan var mı bu arada tv izletmedım hiç