fuda Herkese merhaba. Lohusalığım 40 gün sürdü. Birkaç gün aradan sonra adet gördüm. Bittikten sonra yine birkaç gün ara ile yeniden kanama başladı tekrar adet mi görmüş oluyorum?
busrara12 fuda kontrole gidin en iyisi zaten genellikle doktorlar doğumdan sonra ikinci ayda kontrol için çağırıyo. Benim 40 i çıktıktan 1 buçuk ay sonra başlamıştı adet dönemim ve o zamandan beri düzenli ilerliyo sadece eskiye göre daha yoğun geçiyo.