Hanımlar merhaba , emzik , biberon ve diş kaşıyıcıyı bir tencereye koyup kaynattım diş kaşıyıcı erimiş plastik yeri emziklere biberona yapışmış kaşıyıcıyı içinden aldım temizledim ve kalanları tekrar kaynatmaya başlattım ama şu an tedirginim hepsini yenilemeli miyim ? Şimdiden teşekkürler