gokce21 İlk doğumda bende yaşamıştım maalesef Enfeksiyon kapmışım, Ben ilk başta enfeksiyon olduğunu bilmiyordum önemsemedim daha sonra bir gün bebeğimi emzirirken kendi kendine patlayıp içinden sular aktı doktora gittim, antibiyotik hap ve Antibiyotik krem kullanmıştım anca öyle geçti, ikinci de tecrübeli olunca her gün batikonla silip üzerine temiz bir bez koyuyordum nemli kalmasın diye.