Bebeğim 4 aylık oldu ve saçlarım dökülmeye başladı. Önlerden erkek gibi açılmaya başladı. Deli gibi dökülüyor ama anlatamam. Baktım saçkıran mı oldum dedim hatta. Baya derim çıplak kalmış gözüküyor. Bu gidişle kel kalırım dedim. Şimdi bebeğim 6 aylık olcak 2 güne. Sanki biraz azaldı dökülmesi. Vita bear aldım. Kolajen aldım vs umarım işe yaramışlardır. Biberiye ile ısırgan otunu kaynatıp sıkmaya başlıcam şimdi de