gokku Bebeğim 55 günlük uykuya geçmek için benim kucağımda ve meme ağzında olmasını istiyor. Kucağımdan indiği an kıyamet kopuyor. Yatağa beraber uzanıp Kollarımda uykuya dalıyor o kadar zorlanıyorum ki bu durumdan. Bi rutin oluşturmak için erken mi sizler nasıl uyutuyorsunuz
Minikbirprenses gokku bide 3aylik olduk çok uykusu vardı akşam karnı yoktu meme vermedim besige koydum biraz salladm ağladı durmadı sonra kendi yatsgima koydum yanına uzandım pis pis dedim uyudu ama 5 dk sonra geri uyandı 😅meme verdim artk bendd
benikicocukluanne gokku 32 günlüğüz.ilk günler mememde hep uyuyodu doğru düzgün emmiyordu.bende tek emsin karnı odysun diye devamlı mememde tuttum.o sıra alıştı sanırım.şimdi emiyor karnı doyuyor uyuyor mememde.memeyi ağzından çıkardığım anda nasıl anlıyosunnn hemen uyanıyor ağlıyor.yani uykuya hep mememle dslıyor hele geceleri…yanına uzanıyorum mememi ağzına veriyorm o şekilde uyuyor.belki 1 buçuk 2 saat defalarca mememi çekiyorum uyudu diye ama uyanıyor.en sonunda yoruluyor sanırım ki artık uyuyup gidiyor ama anam ağlamış oluyor.🥲 Anlayacağın memem oomadan uyumuyor ve bu çok çok çok yorucu birşey.gündüzde böyle kuvağımdan inmiyor.daha çok küçük düzelir diye dua ediyorum hep 🤲 emzikte tutmuyor doğru düzgün…
aydint O nasıl isterse öyle uyutun daha çok küçük,ayakta kucakta sallayarak emzirerek Allah ne verdiyse
gokku aydint yaa haklısınız ama uyurken benim kollarımda kalıp beraber uyumamız gerekiyor böyle alışıp gidecek diye korkuyorum
denizalismom gokku evet uyanıyor bende yerde yatıyorum iyi geceler annecim uyku vakti artık bende burada uyuyorum diyorum. O direniyor tabi ama ben almıyorum uyumuş gibi yapıyorum çoğu zaman uyuyorum da 😂sonra o da uyuyor
aydint gokku daha alışmaz, 3 aylık süreçte alışkanlık kazanma yetisine sahip değiller,kendinize stres yapmayın nasıl uyumak istiyosa ile uyutun, her ay farklı şeyleri sevecek, çok çabuk unutup çok çabuk yeni huylar ediniyorlar
evrenkus gokku öyle alışmayacak emin olun sadece şimdi sizin kokunuza çok muhtaç, uyumaya yakın uzanarak emzirin ve uyuyunca yavaşta yanından kalkın, ben öyle yapardım o zamanlar :)
gokku denizalismom 😅 benimki direk basıyor ağlamayı kaldırana kadar susmuyor hayır kaç günlük ömrün de nasıl böyle direnç geliştirdin anlamıyorum diyorum
gokku Minikbirprenses 🥲 benimki de hem meme hem ben 🥲 anne kokusu istiyorlar anlıyorum ama keşke tek koşturmacamız bebekler olsa. Kucağımda derin uyudu sanıyorum yatağa koyduğum an ya da max iki dk sonra ağlaması başlıyor
Ahsensmom_ Memede uyuyor ama genelde ayağımda sallıyorum kendi kendine hiç uyumadı daha. 3 aylık olcaz bu arada
gokku Ahsensmom_ emzik tutuyor mu peki ben emzik verdim onu da tutmuyor midesini bulandırıp atıyor hemen
Minikbirprenses Ahsensmom_ gece.kwc saat uyuyor bizimki geç yatarsa uzun uyuyor sabaha kadar normalmi
gokku Ahsensmom_ emzik çok büyük rahatlık keşke tutsalar 😔 benimkine zorla versem de ağzında tükürük yapıp boğuyor kendisini
Minikbirprenses benikicocukluanne bizimki de aynı memede uyuyor piş piş ile uyutmak istiyorum bende ama durmuyor ki
gokku benikicocukluanne yaaa evet işte aynı şeyleri yaşıyoruz gerçekten yalnız değilim değiliz sanırım 😔 benimki birde bir memeyi silikon uçla tutuyor kayıyor falan çok zor oluyor benim de kollar pert
gokku Minikbirprenses evet bende uygulamadaki sesleri açıyorum hatta en çok çamaşır makinesi sesini seviyorum ama bebemin çok umrunda değil sanırım 😅
Akrepanne İlk 4 ay hiç bir şeye alışmazlar nasıl istiyorsa öyle uyutun 4 aydan sonra size uygun şekle göre yavaş yavaş rutinlerle düzen oluşturabilirsiniz Şu an minicikler ve tek rahatladıkları şey anne kokusu
benikicocukluanne Akrepanne evet tek isteği benim mememde uyumak 😍 yorucu oluyor bqşka hiçbirşey yapamıyorum ilgilenmem gerkn bi çocuğum daha var o sıkıntı işte.yoksa sorun değil 🥲
gokku Akrepanne ilaç gibi okudum yazdıklarınızı.. evet aslında farkındayım anne kokusu şuan en güvendiği yer bizi dr zorluyor ama belli bi dönem sonra geçiş yapılacağını bilmek belki bizi de iyi hissettirecek. En büyük korkum böyle alışıp uzun zaman aynıntarzı istemesi
gokku benikicocukluanne ay evet benimde 5 yaşında bir oğlum daha var. Ona yetememek buna bağımlı kalmak biraz yıpratıcı bir süreç