Ahsensmom_ Çok tatlıymış 😍 benim kızımda bu ara evden başka yerde uyumuyor bakalım bizi de neler bekliyor umarım güzel geçer bayramımız ❤️
Rabiiul Ahsensmom_ muhtemelen ana kucağını alacağım eşim hayır diyecek ben evet sonuç tabiki alacağız 😆