Merhaba kızlar oğlum 4.5 aylık 3 gündür burnu dolu öksürük de git gide artti sabah dr s götürdüm ciğere inmemiş dedi zaten sürekli hava verip burun temizliği yapıyordum cortair verdi serum suyu yerine sabah akşam bunu ver dedi azalmazsq da cts antibiyotik e başlıcaz ben kendime sarımsak kürü ve ıhlamur yapıyorum. Normalde emziriyorum ama memede çok süt kalmadi arttirmaya çalışıyorum başka ne yapabilirim bebeğe ve kendime bir an önce toparlaması için