1anne2bebe Kizlar 11 gün once normal doğum yaptım. Doktor bu ilacı verdi. Bugün cildim aşırı kızardı kaşınıyor. Ilacin yan etkileri bunlarmış. Yasayan oldu mu ne zman gecer bu kaşıntı 😱😱 suan 24 saat oldu kızarıklık ve kaşıntı olali