cahillesohbetikestim Evet hanımlar baya bir değişiklik var. Puanlar açıklandı. Tercihler açıldı. Yanlış anlamadıysam doğu için 26 tercih batı için 55 tercih varmış. Nasıl olacak ne olacak bileniniz var mı? 😀
iremyy cahillesohbetikestim Herkesin hakkında hayırlısı olsun inşallah gönlünüze göre olur :) Çoğunluğu Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu olmak üzere çok şehirde bulundum. Elimden geldiğince şehirler hakkında bilgilerimi aktarabilirim sormak isteyen olursa. 🤍
mayaliiekmek cahillesohbetikestim tek bildiğimiz çok saçma bir sistem oldu.her yeri yazmak zorunda bırakmak çok saçma yani
AA201207 cahillesohbetikestim tercih dışı gönderilme muhabbeti olmasın diye getirilmiş sistem olarak yorumluyorum 😅 kaç yıllık memurluk varsa ona göre kategorize edildi ama hangi kategoriye ne kadar kontenjan verilecek veya illerin toplam kontenjanı nedir bilen yok
Sadekahve_ cahillesohbetikestim kızzz neler olmuş böyle yaa… puanı olan için iyi e olmayan yandı o zaman. Birde zaten 81 il var 55 tercih 🙄 İlk tercihlere gitmek lüks oldu gibi…
cahillesohbetikestim iremyy ay çok iyi olur. Ya zaten bütün illeri yazmak zorundayız ama önceliğimiz şırnak, bitlis, van, Hakkari, tunceli gibi daha da emin değiliz tabi 😁
cahillesohbetikestim mayaliiekmek ay evet ya berbat bir durumdayız. İki yıl tercih yaptık sistem belliydi. Şimdi ise her şey karman çorman. İstemediğimiz yere gitmemiz çok muhtemel bir durum.
FeyzaBkn cahillesohbetikestim biz vandayız geçen sene geldik şehir olarak çok güzel özellikle yazın cıvıl cıvıl sahilide var iş anlamında yoğundur iranlılarda çok oluyo yazın eğitim arş hast var özel hastaneler vs sosyal yaşam olarak da güzel ama civar illere de uzak biraz yani biraz şehire bağlı kalıyosun kiralarda tayin dönemi baya artırıyolar kışım baya soğuk o yüzden ev tercihi minimal olursa ısıtma daha kolay olabilir hakkınızda hayırlısı
iremyy cahillesohbetikestim Öncelikle eşim polis değil çalışma şartlarını bilmiyorum o yüzden şehirlerin. Ben kendimde sağlık çalışanı olarak bulundum. Bitlis iyidir. Tatvan’ın imkanları çok iyi. Adilcevaz ve Ahlat’ta iyidir. Hakkari’de Yüksekova’daydım. Şırnakta’ta Silopi ve Cizre. Hendek dönemiydi o zamanlar karışıktı haliyle ama şuan için Yüksekova, Cizre, Silopi öyle değil. Memnuniyetsizlik duymadım. Şırnak Merkez ve Hakkari Merkez’e göre Cizre ve Yüksekova daha gelişmiş durumda. Van Doğu’nun incisi desem yeri. Çok güzel yer bence. Erciş ve Edremit daha gelişmiş diğer ilçelerine göre diye biliyorum. Hakkari ve Şırnak cayır cayır yanar yazları. Van’da kışları çok soğuk oluyordu.
Mery103 cahillesohbetikestim biz vandayız temmuz da geldik canım güzel şehir ama iş yoğunluğu çok fazla canım ev kiraları yüksek yazın genellikle İranlılar çok fazla oluyor ama genel anlam da güzel şehir, Bitlis ise merkezi aşırı sıkıcı yapacak hiç bir şey yok Tatvan güzel oda yazın güzel cafeler de canlı müzik oluyor sahil de onun dışında orda da başka bir şey yok bitane özel hastanesi var yeni Tatvan devlet hastanesi yapıldı ahlat ilçesi orası da çok küçük yapacak hiç bir şey yok ama iş konusundan genel olarak rahattır Bitlis kışları baya soğuk oluyor kar yağıyor genel de tipi oluyor Bitlis de merak ettiklerin varsa yardımcı olmaya çalışırım 🌸
cahillesohbetikestim AA201207 valla herkesi kendi kafalarına göre atacaklar tercih bahane gibi geliyor bana 😀
cahillesohbetikestim FeyzaBkn iki senedir ilk tercihimiz van Dı bu sene süre uzadığı için ilk tercih şırnak olacak büyük ihtimalle ama van benim içimde kaldı çok istiyorum orayı 😃
FeyzaBkn iremyy ben van ipekyolundayım tam merkez ercişi bilmiyorum uzak biraz merkeze ama edremit daha az gelişmiş ipekyolu daha iyi o anlamda ama çok yakınlar zaten
cahillesohbetikestim iremyy iki sen ilk tercihimiz hep van Dı o yüzden çok istiyorum orayı ama sürenin kısa olması sebebiyle Hakkari şırnak tunceli de yazıcaz şuan rahatmış sanırım oralar lojman da varmış. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
iremyy FeyzaBkn Benim Van geçmişimin üstünden baya geçti. On senesi taş galiba. Ay yaşım çıkacak ortaya 😂 Zaten kalıcı değildim geçici görevle iki hafta kadar bulunmuştum. :)
FeyzaBkn iremyy ama gerçekten doğunun incisi çok güzel şehir olarak ☺️ yaşınız olsun canım bakın baya tecrübeniz var bir çok il hakkında bilgi verdiniz 😅
FeyzaBkn iremyy yaaa gelene kadar ne denizi yaa göl o diyordum taa ki görene kadar çok büyük ve aşırı temiz plajları var mollakasım falan çok iyi. Doğulumusunuz normalde de
iremyy FeyzaBkn Göl demek haksızlık etmek gerçekten. Sivaslıyım, eşim Samsunlu. Diyarbakır’dayız. Biz kalacak mıyız yoksa Batı tarafına gidecek miyiz belli değil henüz.
FeyzaBkn iremyy bende rizeliyim eşim tokatlı aileler istanbulda amaaann çok zor gurbet. Bilecikten geldik buraya ordayken çok iyiydi istanbula çok yakın her yere yakındı. Batıya gideceklere tavsiyemdir bilecik bozüyük 😅
iremyy FeyzaBkn Bizim aileler kendi memleketinde. Biz görüşmüyoruz kendileriyle zaten. Eşiminde benimde yıllarımız gurbette geçti. Özleyecek ailede yok. Gurbet bize gurbet gibi değil artık o yüzden. Eğer gideceksek ben yine Ankara istiyorum buraya Ankara’dan geldik. 😂 Ama bakalım.
cahillesohbetikestim Sadekahve_ ay aşkım sorma ya herkesi kafasına göre gönderecekler tercih falan bahane 😀
FeyzaBkn iremyy alışmışsınız artık siz biz daha yeni sayılırız 😅 hayırlısı olsun artık hakkımız 🤷♀️☺️
AA201207 cahillesohbetikestim kimse öngöremiyor puan konusundan dolayı biz Hakkarideyiz ipka verdik ama tercih de yapmamız gerekiyor bakalım inşallah kabul ederler kalırız
iremyy FeyzaBkn Evet. Eşim askeri lise için bende üniversite için ayrıldım ve bir daha dönmedik kalıcı olarak ikimizde. Bayramlarda veya yıllık izinde gidiyorduk ama bir süredir o da yok. Ailelerimiz sorunlu insanlar maalesef. Uzakta olmaktan memnunuz. Sizde alışırsınız. :)