Merhaba, dün 2. Ay aşımızı olduk ateşimiz çıkmadı ama aşırı gazlandı gece normalde gaz problemi yaşamıyorduk ama gece sürekli uyandı ve ayaklarını yukarı çekti. Normalde emerken memeden kendisini geri çeker gazını rahatlıkla çıkarırdı. Dik tutuyoruz ama yinede gaz çıkmıyor. Bazen kusar gibi oluyor ama kusmuyor. Bu durumu yaşayan oldu mu aşı sonrası ? Yoksa denk mi geldi bilemedim