20 aylık kızım ve neredeyse 3 ay olacak bir türlü geçmiyor gitmediğimiz doktor kalmadı acaba bu durumu önceden yaşayan var mı bize bir öneri de bulunabilir mi diye yazıyorum. Çamur gibi kaka yapma durumu ile başladı her şey böyle bir zamanda kaka yaptığını farketmemişiz ve biraz altında kalmış bunun sonucunda pişik başladı. Travazol trysod hametan hipokort gibi kremleri kullandık bana mısın demedi. Alerji doktoruna gittik 10 gün kadar süt ürünü, portakal, limon, domates, salça kırmız ve mor sebze ve meyveleri kestik 10 günde bir şey değişmedi sonra kızım artık gördüklerinden istemeye başladı biraz biraz tattı ama yanlış mı yaptık yememesi mi gerekiyordu diyete devam mı etmesi gerekiyordu 10 gün az bir sure mi alerjinin geçmesi için ? Böyle bir şeyi daha önce yaşayan varsa cevap verirse çok sevinirim