15 aylık yürüyor biz tişörtünden tutuyoruz çünkü çok hızlı gidip birden düşüyor bir kafa üstüne düşme olayı yaşadık temkinliyiz bide hala kendi oturduğu yerden kalkamıyor kalkarsa bırakırız zaten yürür diyoruz, kimiside bırakın düşünce kalkmayıda öğrenir diyor sizde nasıl oldı yürüme işi?