Oykmmkrkn Kizlar dün akşam bozulmuş sucuk bir buçuk dilim yedim. Açlıktan anlayamadım bozuk olduğunu sonradan fark ettim ekşimsi bir tadı varmış. Bir sıkıntı olur mu her hangi bir şikayetim yok sadece hafif bulantım var ve halsizim. 12 saat oldu herhalde
kahvekolik_ Her hangi sikayetiniz yoksa sorun olmaz bence, ama ates vs gibi olursa acile gidin derim. Gecmis olsun ❤️