Hanımlar sizce kız çocuğu çok uslu erkek çocuğu evde beslenmez diye düşünenlerden misiniz yoksa benim gibi kızı erkeği yok şımarık olan çocuk şımarık oluyor gibi yetiştirme tarzından oluyor, çocuğun kendi yapısından oluyor veya genetik oluyor diye düşünenlerden misiniz? Herkes erkek çocuğu evde beslenmez kız çocuğu tam bir prenses vs diyor ama ben şahsen katılmıyorum buna benim oğlum var mesela ama dışarda karşılaştırma yapıyorum bazen çok fazla övülen prenses olarak görülen kız çocuklarından çok çok daha sakin bir çocuk acaba hareketli olmaları ve şımarık olmaları karıştırılıyor olabilir mi hareketli çocuk farklıdır şımarık çok farklı siz neler düşünüyorsunuz