Ya kızlar bir şey soyleyecegim ben bebegıme uyku rutuni oluşturmaya çalışıyorum haftaya 3 buçuk aya girecek, Kızım suyu çok seviyor Suda ağlama vs olmuyor. Havalar ısınmaya başladı Kızımı her gün yıkasam sıkıntı olur mu, Onu yıkadığım günlerde rahat uyuyor uyuyacağını anlıyor duzenı oluyor, Başına şampuan vurmasam sadece onu duş jeli ile vucudunu yıkasam Başından sadece ılık su döksem Şampuan işini haftada iki yapsam olurmu. Evimizde doğal gaz falan yanmıyor ama kızın ensesi falan terliyor Sıcağı sevmeyen bebek hep evimiz 21 dereceydı kar soğuğunda bile akşamları yıkayacagm yatmadan ısıtıcı açarım odasında . Eşim Haftada 1 kere yıka diyip duruyor Hasta olur diyip duruyor ben de korkuyorum öyle deyince hasta olur diye siz ce bir sıkıntı olur mu