Deletedmom122 Slm Kızlar resim ekleyemedim ama bebegim 3.5 aylık ayak basparmagında batık olusmus kestigim tırnak çıkamamış gibi kenarı kıpkırmızı. Onu nasıl geçirebilirim bilgisi olan varmı aranızda?
Bnubrs Deletedmom122 merhaba benim oglumdada aynisi oldu batikonla pasuman yap ben o sekilde yaptim gecti insallah sizinkide gecer🙏🏻
Misskokulum Deletedmom122 fotoğrafı vardı silmişim maalesef yoksa atardım anladığım kadarıyla aynısı bizim de bas ayak parmağının kenarı sis ve kırmızıydı doktor tırnağını düz kes dedi furacin diye bi krem verdi 1 haftada geçti çok geçmiş olsun
Alparslaninannesi Deletedmom122 canim bizde de aynisi oldu iki ayakta da kiyamam cok aciyodu furacin krem verdi doktor bize