mamisu Kadir Mutlu duydum ve Yusuf bal çok duydum ikisi arasında kaldım Kadir Mutlu için yorumlarınız var mı nelerdir
mamisu annekadin21 yaa ne guzel gecmis olsun damatliginida görün inşallah nasil gecti surec ne kadarlim bebeginiz
edamikail Bende oğlum 6 aylıkken Yusuf bala yaptırdım 🥰 şuan 1 yaşında oğlum çok memnun kaldım hemencecik kısa sürede iyileşti çok şükür 😇
annekadin21 mamisu ins amin tesekkrler. 9 aylıkken yaptirdim. İlk gün mizirdandi onun dışında hiç ağlamadı. Çok sukur enfeksiyon da kapmadi