merikana Kızlar selam. 20 gün önce sezeryan oldum. Göbeğim sarkacak diye çok korkuyorum. Korse aldım ama kullanmak için erken mi bilmiyorum, spora ne zaman başlanır bilmiyorum. Sarkmayı engellemek için ne yapabilirim
nerdenaldinbuaklinerden merikana en başta yapacaktın. Ben yapmadım. Minik bir göbiş var belli doğum göbeği.
Premseskolar merikana ameliyattn 4 z5 ay sonra spora bslayabilirsn doktor hic korse önermede eğer vuct yapnda göbek varsa o olur dedi benmm yoktu bunarada 2 sezsrsn oldm 2 yıl arayla spora baslarsn kiloda gider hic bise kalmz
ysm53 merikana bana 3 ay sonra spora başlayabilirsin dedi. Ama eski haline dönmen tamamen 6 ayı bulur dedi. 41 gün önce oldum ben de. Zaten karnım çok çıkmamıştı ve kilo almamıştım şu an hamile kaldığım kilonun da altındayım korse de kullanmadım göbek de yok. Bence yapı ile alakalı. Benim zaten sıfır göbekti ve hamilelikte de öncesinde de aktif spor yapıyordum. Korse taktım ama çok sıkınca bıraktım takmadım gibi vir şey.
surprizbebe merikana sarkma değil ama göbek var yani biraz. Sanki ilk zamanlar daha minikti göbeğim. Eski kiloma dönmeme rağmen bel bölgemde bi şekilsizlik var
merikana ysm53 ben de korse kullandım ama sanki iç dikişlerime zarar veriyor gibi o yüzden de korkuyorum. Benim de doğum öncesi kiloma 3-4 kilo kaldı ama şişlik göbek görüntüsü gitmeyecek diye tedirginim
tazeannep Sezaryan sonrasında size de antibiyotik verildi mi çok alakasız bir soru oldu ama soracak kimsem yok bebek de emziriyorum 🫢
ysm53 merikana ben de korkudan takamadım aynen. Bir şey olmaz canım bi tam düzel mekik çekersin eski haline dönersin inşallah şimdi düşünme bunları.
gokcemericc merikana Hiç korse kullanmadım pek çatlamadımda Vücudumuz öyle bir mucize ki günden güne göbeğim toparlandı. Doğumumun 10. Gününde jean pantolonlarımın fermuarı kapanmadı. Çok üzülmüştüm böyle mi kalacağım demiştim. Ama 20. Günde tüm pantolonlarım oldu. Şimdi hafif bir göbeğim var tabi :))) ama benim hep vardı. Doktor korse kullanmana gerek yok ameliyat sırasında göbeğini gördüm sıkı etin var sende yağ yok demişti. Ona güvenerek kullanmadım. Kullanan askadaşlarım doğumdan 10 gün sonra kullanmaya başladılar dikişler gidince. Bol su için yediklerinize dikkat edin. Korse kullanın