Merhabalar ben 23 yaşındayım 2,5 yaşında kızım var, geçen ay plansız gebelik sonucu düşük yaptım. Kimyasal gebelikmiş. Düşük yaptıktan sonra tek isteğim çocuk oldu artık. Bu zamana kadar asla diyordum bi 5-6 yıl geçsin ondan sonra diyordum ama kızımı da düşününce aralarında yaş farkı olacağını, uyumlu olamayacaklarını düşündüm. Kendi kardeşlerimi de düşünerek. Yazın hamilelik planlıyoruz. Kardeşler arasında 3.5 yaş avantaj mı dezavantaj mı 2 çocuğu olanlar acaba yorum yapabilirler mi?