pinkbutterfly06 14 gün geçti adetim test yaptım 3 gün arayla negatif… parmakla kontrol edin yazan olmus söylemesi ayıp sert ipi hissettim bu yerinde mi demek oluyo
gmzshn Çıkarması kolay olsun diye ipini uzun tutuyorlar. Eşim kendisi hissediyorum demişti doktora gidip geri kısalttırmıştım canım yerinde mi değil mi bilemem ama