yusufbebek1 Yeni doğum yaptım bebek bakımının bu kadar uykusuz geçiceğini beklemiyordum.Deneyimli anneler siz ne zaman tekrar uyumaya başladınız
Kuzularinanasi yusufbebek1 bi defa suan cok cok erken bunun icin.en az 2 yasa kadar gece de emecek veya mama isteyecek oyuzden uykuyu unutun bunye alisiyor ztn .memeyi birakinca deliksiz uyursa siz de uyursunuz 😊
hlmgmz yusufbebek1 4 buçuk aylık oldu bugün onunla birlikte ağladım bende uyku akıyor gözümden onunda öyle ama dalamiyor hepimiz ayaktayız. Ama geçecek umudum var🥲
endoplazmikretikulumiste yusufbebek1 3 yaşa doğru tüm dişler çıkıp bitince herhangi bir rahatsızlığı hastalığı vs yoksa artık uyur Su içmek için uyanır geri yatar
Miray17 2 mayısta 3 yaşında olmuş olacak halen daha gece 1 kere kalktığı oluyor. Deliksiz uyuduğu da oluyor ama illa ki 1 kere kalkıyor. Bu tamamen ne zaman biter bende bilmiyorum
ozlem2025 yusufbebek1 her bebek farklı. Ama zamanla uyumadan da eskisi gibi hissediyor olacaksınız merak etmeyin alışılıyor 🙏🏻 bir de 40 ı çıkıp biraz daha büyüyünce hissedilir şekilde rahatlıyor bi tık daha uzun uyuyolar artık siz uyandırmak zorunda olmuyorsunuz vs.