nerdenaldinbuaklinerden Ben taktırdım, özel bir tarağı var onun, öyle çok dolaşmıyor fakat bakım için çıkarttırdığımda neye uğradığımı şaşırdım çünkü kendi saçlarım çok az kalmıştı. Toparlanması 1 seneyi buldu. Bir de üstüne caiz olmadığını öğrendim, büyük pişmanlık benim için.