eylulbebesi_ Usnac1995 bende dikkat ediyorum yaa bence herkes ediyodur renk uyumu falan önemli yani 😂😂
nilikonunannesii Usnac1995 bende aynı şekilde evde de dikkat ederim çabuk büyüyor bir giyindiğini bidaha giyinemiyor bende giydiriyorum güzel güzel çorabını kadar dikkat ederim hevesim de vardı kızım olursa çok güzel giyindirip süsleyecem diye öyle de yapıyorum 😁
Mnli Usnac1995 ben ediyorum hatta kızım var tokasına da ediyorum ve oğlanla kızı da uyumlu giydiriyorum sonra kendimi de onlarla uyumlu giydiriyorum şuan 8 günlük valiz hazırlıyorum çıldıracağım 😅
2024mete Usnac1995 ütü değilde çorap konusu bendede var 😂😂 kendimde eşimde hatta eşimin tüm çorapları siyah 😂
2lokummannesiii Usnac1995 ben çok dikkat ederim hem kızım hem oğlum da. Okula giderken bile oğlumun çorapları uyumlu oluyor ve eski tüylenmiş asla giydirmem😂