ikiKudurukAnnesi 1 buçuk yaşından beri yaşıyoruz . Kbbye giderseniz size bi krem vericek kılcal damarlar çok ince olduğundan bu havalarda kanıyor dün kanadı bizimde kremimiz bitmişti yazdırdık burnu nemli tutmanız lazım . 18 yaşına kadar normal sonra azalıcak dedi krem sürün bu havalar alerji havaları . Bide kışın kuru olunca çok kanar bizimde sağ taraf kanar genelde hep başını öne eğip burnunu kenarından bastırın ucunda kanama oluyor genelde 1saatten uzın sürerse kanama getirin bakarız dedide fazla uzun sürmüyor zaten