Merhaba hanımlar kilo vermek için DIYETİSYENE gidiyorum ve ilk haftada 3,5 kg vermişim bunun 2. Buçuğu’u yağdan sonra aynı hafta içerisinde bir de evdeki tartıda tartılayım dedim bir baktım kilom aynı yani eksi 3:30 gözükmüyor sonraki hafta listem şu şekildeydi sabah Wasa Üzerine avokado ezmesi bir adet çırpılmış yumurta ve yanına yeşillik peynir ara öğünlerim sadece sıvı şeklinde yani ayran kefir su bitki çayı kahve ilk birkaç gün protein yazmıştı akşam yemeğine yanına salata şimdi haftanın dördüncü günündeyim ve üç gün boyunca sadece detoks yani kabak çorbası yanında hiçbir şey yok tüketmemi istedi ama akşamları doymuyorum yani bildiğiniz açın ve ara öğünlerimde sıvı olduğu için aç geziyorum bugün evde bir tartılayım dedim ve bir baktım ki iki hafta boyunca sadece 2 kg verebilmişim ama ilk hafta 3,5 kg vermiştim ve bu haftayı da katarsam hemen hemen beş 6 kg vermiş olmam gerekiyordu bu kadar açlık ve spora. Kahvaltıdan önce evde tartılmıştım sonra sinirim bozuldu bir daha tartılyım dedim bu seferde hiç kilo verememiş olarak çıktım Tartım kaliteli bir marka aslında Xiaomi’nin dijital tartısı yağ falan da ölçüyor şimdi neye inanmalıyım bilmiyorum siz de bu durumu yaşadınız mı? 98.5 la başlamıştım ilk hafta 95 e düştüm ama benim tartım geçen haftada 98 gösteriyordu diyetisyenden sonra bu hafta da 96-97 civarı gösteriyor