udb Çiğ olarak mı yoksa 5-6dakika kaynatıp suyunu içirip dutları d söyle başlanmış olarak mı yediriyorsunuz
-Ozge- udb Benimki pişmiş halini yemiyor suyunu içiriyorum kaynatıp ama kuru halde yemeyi çok seviyor oğlum o şekilde yiyor hayir yıkamıyorum çünkü ıslanınca yemiyor
didoece udb ennn güzeli kuru halde makinede çekin ve herşeye katabilirsiniz. Ekmeğe çikolata bile sürecek olsanız içine un gibi karıştırıp en azından sağlıklı şey tükettirebilirsiniz.
seyma51 udb kendinize komposto şeklinde ya da sadece suda kaynatıp içebilirsiniZ. Çocuklar için de dut kurusunu blenderden geçirip doğal şeker olarak kullanıyorlar keklerde tatlılarda falan