Rutin kelimesinden nefret geldi bana artık (Kendimle ilgili bu söylediğim) Uyumayan bir bebeğim var,sürekli kucakta 2,5 aylık zihinsel ve mental olarak bitik durumdayım.Her türlü yöntemi denedim,her akşam rutinlerini aksatmadan uyguluyorum ama ise yaramıyor.Eskiden olduğu gibi iç gudulere göre hareket etmek isterdim, bıktım bu bilgi bombardımanından ve uyku ile ilgili her şeyden!