Belindaaa uyanıktım sonra bebişi götürdüler erken doğum yaptım 35+1 ama bebeğimin kilosu vs çok iyiydi küvöze girmedi şöyle söyleyeyim ameliyatım toplam 1 saat sürmedi bile ilk 5 dk da bebek çıktı zaten biraz karına baskı oluyo çıkarırken sallanıyosun onu hissettim sonra bebiş çıktı direkt kaldırıp gösterdi doktorum aldı koynuma getirdi öptüm resim çekildik hep birlikte sonra bebiş gitti sohbet ede ede dikişlerim atıldı bende odaya gittim sonra 😂