kendihalindeanne günde 5 kaka sayısını doktorunuz normal görecektir ama bu anne için yıpratıcı oluyor her mama her bebek için aynı etkiyi göstermiyor aptamil bazı bebeklerde çok kaka yaptırıyor ve mama değişiminde en az iki hafta beklenmeli bebekteki değişimi anca gösteriyor sizin mamadan olabilir . Sma bizde de kusma yapmıştı hipp önerebilirim hem gaz için hem kabız yapmıyor inşallah size de iyi gelir .