Dün gece yaşadım ilk defa,morarana kadar ağladı çok panikledim,Sadece 1 kere nolur nolmaz diye süt sağıp koymuştum buzluğa ilk defa biberonla verdim içti ve yorgunluktan bayıldı kaldı.Bugunden itibaren fırsat bulabildikce sağım yapıyorum dün ders oldu bana.