Vajinal enfeksiyon ve mantar var şuan ve doktorum bunu verdi bide toz antibiyotik verdi. Sorum şu 7 gün gece kullan dedi fakat ben 3 güne kadar regl olucam ve sormayı unuttum eczaneye sorduğumda onlar da kararsız kaldı başla veya başlama demekte sizce yarıda kesmek yerine baslamasam mi yada 2 3 gün yine kullandığım kâr olur mu