Ben taktırdım. Adetliyken takıldığı için %99 koruma sağlar dedi ama %1lik ihtimali de göz ardı etmemek lazım. Bildiğim kadarıyla spiral kayması o kadar kolay değil zaten taktırdıktan sonra ilk adetiniz bitince kontrole gidiyorsunuz. Yılda bir defa da yine muayeneye gitmeniz gerekiyor bi aksilik olursa diye