Papatyaanneee pazariumdan alışveriş yapıyorum. Orda da kargo ücreti 100 TL kapıda ödeme 25 TL. Nerdeyse alışveriş tutati kadar kargo+kapıda ödeme veriyorum. Üstelik dediğiniz gibi sepetteki ürünlerin fiyatı ne olursa olsun malesef kargo bedava olmuyor bu durum bana da saçma geliyor. En azından belli bir tutar üstü kargo ücretsiz olabilirmiş…