Alparslanmom__ Kızlar ben her şeyi unutuyorum o yüzden B12 başlamak istedim eşimde bana ocean B12 almış ama hamileler ve emzirenler doktoruna danışsın diyor. Emziren annelerde kullanan var mı ?
byzyldz Alparslanmom__ ben de unutkanlık var diye gittim b12 yerindeydi d vit eksikliği vardı kanlarınıza baktırmadan takviye almayın derim
myavocado Alparslanmom__ bence değiştirin emziren annelere özel olanlar var Solgar brewers yeast with vitamin B12 mesela emzirenlere çok iyi, hem sütünüze de iyi gelir veya doktorunuza danışarak kullanın.
Myrtle Alparslanmom__ solgar b12 , 200 olan degerimi 600e cikardi. Emzirirken kullandim. Ocean multivimitamini emzirirken kullaniliyorsa b12si de kullanilir diye dusunuyorum. Kan degeriniz de b12 kac cikiyor yuksekse bosuna kullanmayin
3oglanannesi Alparslanmom__ dil altı b12 öneririm canim.aile hekimimiz önerdi benimde her doğumdan sonra oluyor..adım kullanıyorum. Newlife markasi turuncu renk….dil altı iğneden bile Faydalı hemen kana karışıyor dedi.yukseltiyormus.
Alparslanmom__ GezginPaNDa byzyldz myavocado Myrtle Değerlerime baktırmadım açıkçası eşimde eczaneye sor dediğim halde ocaean markasını almış gelmiş. Dediğiniz gibi değerlerime baktırıp daha sonra emziren olandan alayım
kuzeyyy07 Alparslanmom__ kan testi yaptırmadan kullanmayın. Benimde bebeğim 4 aylık. Düşük çikinca doktor iğne yazdı 5 tane öyle vurundum onları
merveaslanb Alparslanmom__ merhaba test yaptırmadan Multivitamin de olsa kullanmayın doktorunuz doz ayarlaması yapmalı eğer eksikliğiniz varsa. Benim eksikti doktor emzirdiğim için doz ayarladı.