Arkadaşlar merhaba. 3 aylık bebeğim uyumuyor gündüzleri ve ağlıyor yeni huy edindi bunuda artık yoruldum yemek bile yiyemiyorum mız mız ağlıyor. Hele dün akşam memeyi almadı biberonu almadı kucakta durmadı hep ağladı gece uykusuna zorr yatırdım. sizin bebeklerinizde böylemi ne zaman biticek artık bu durum çok yoruldumm 😭💆🏻♀️