Nese1905 Kızlar bebişim sütten kestim iki yaşındayız şu an ama göğüslerim aşırı şişti sağsam artar sağmasam rahatlayamam yardım edin lütfen
sedasamet Nese1905 sütü kesen bi ilaç vardı Eltimin bebekleri doğumdan 15gün sonra vefat etmişti de ona almıştık belki onu deneyebilirsiniz yazdırma gerekmiyor eczaneden gidiş alabiliyorsunuz sanırım
birerkekbirkizannesii Nese1905 doğumdan 2.5 ay sonra oğlum vefat ettı sütü kesmek ıcın ılac kullandım doktoruma danışarak aynı gün goguslerım yumuşadı rahatladı o ılscı ıcınce kısmen sağmaya ızin verdı doktor
Beyzaecrin96 Nese1905 çok az sagabilirsin ama tamamen bosalmicaz hafif sağıp bırakınca süt bir süre sonra kendini bırakıyor bende öyle olmuştu
3cocukluananingunlugu Nese1905 ne yaptınız şuan o durumdayım göğüsleri sıkı sıkı sardım süt geri kaçsın diye. Buz koydum ama azcık elle sağım yaptım düğüm düğüm olmuştum
Beyzaecrin96 ppearl53 oluşmuştu çok ağrıyordu, ağız bezini ıslatıp buzluğa koymuştum çıkarıp göğsüme koyuyordum en son azıcık sagdim bir gün sonra süt kendini tamamen bırakıp bitti