ebrarberen23 Sağlık ocağı Doktoru bıngılda kapanmak Üzere çocuk doktoru görsün dedi erken kapanması ne gibi sıkıntılara yol açar kilosu biraz önden gittiği için kapanmış olabilir dedi var mı başına gelen
aura_meselesi_bu_sekerim ebrarberen23 beyin gelisimi ve sivisi icin risk oldugunu duymustum bi de sey vardi hidrosefali hastaliginin Kafasi kucuk olanlarada baska bir teshisi koyuluyordu adini bilmiyorm o da olabilirmis… Oglumun bingildagi 7 aylikken kapanmak uzereydi her ay takibe gidip kafa olcusu veriyorduk
ebrarberen23 aura_meselesi_bu_sekerim bi sıkıntı çıktı mı sizde bizimki daha çok küçük 3 aylık kapanmış
aura_meselesi_bu_sekerim ebrarberen23 yani olmadi desem gitmeyecekmsnz? Bunu en iyi doktor karar verir
ebrarberen23 aura_meselesi_bu_sekerim tabiki gidicem sadece bi sorun olmadan da bunu yaşayan varım merak ettim bilmediğimden soruyorum
Aaayyssee ebrarberen23 tam olarak nasıl sorunlar oluyor bilmiyorum ama beyin açısından falan riskli diye duymuştum her ay düzenli takip edilmesi gerekiyor doktora götürün vakit kaybetmeden
aybarsmom34 ebrarberen23 Her ay büyümeye devam ediyorsa sıkıntı yok. Benim bebeğiminde 3 aylıkken kapanmak üzereydi. Doktor hiç endişe etme demişti. Birde d vitaminini 3 günde 1 ver demişti 🌼
ebrarberen23 aybarsmom34 ay içimi çok rahatlattınız şu an inşallah bizim de büyümeye devam eder yarın doktora gideceğiz zaten
senbihterziyagilsin ebrarberen23 bize de sağlık ocağındaki hemşire söylemişti kapanmış diye sonra çocuk doktoruna götürdük doktor kapanmamış onlar yerini bulamamışlar demişti ayrıca baş çevresi büyümeye devam ediyorsa sorun yokmuş bunu da hem doktor hem de başka bir hemşire söylemişti