Eşimin 1 yılı dolmadan çıkışını yapmışlar ve yeniden işe alındı olarak göstermişler. Tazminat ve yıllık izin hakkı yanmış oldu böylelikle. Şirketler isim değişikliği adı altında bu şekilde işçilerin hakkını yiyormuş böylelikle öğrenmiş olduk😔 şimdi diyeceksiniz şikayet et, edemiyoruz çünkü bu işe ihtiyacımız var şikayet edersek eşimi işten çıkarırlar işsizlik maaşı hakkı da yandı tabii. Şimdi sorum şu:
1)başlıkta yazdığım yerlerde denetleme hangi aralıklarla yapılıyor ve eşimin şirketini denetim listesine ekletmenin bir yolu var mı.?
2) denetleme yapılırsa eşim şikayetçi olmadığı halde hakları geri verilir mi.?
Yani bi şekilde şirketin denetlemeye takılmasını ve yaptırım uygulanmasını istiyorum