Merhaba kızlar fikirlerine ihtiyacım var benim 2 tane oğlum var biri 2diğeri4 yaşında oğlumu 3.5 yaşında kreşe verdim , verdiğim günden beri asla okulu sevemedi 7-8 ay hadi annecim şöyle böyle diyerek gittik çünkü yetemiyorum . Diğer bebeğim çok hareketli
Çevrem deki herkes işte çok küçük bilmem ne diyip durdu aldırmadım ama son 1 haftadır kreşle ilgili olumsuz şeyler yaşadım oğlumun büyük tuvaleti geldi öğretmenine söyledim sabah böyle böyle diye tamma dedi çocuğum tek başına gitmiş , hadi tek gitti bu 4 yaşına girmiş çocuk poposunu naısl temizlesin? Eve geldi iç çamaşırı kakalı kirli geldi çok üzüldüm. Bütün gün böyle durduğu için henüz öğretmenle konuşmadım her sabah çocuğum gözümün içine bakıyor gitme der gibi ben artık okuldan almayı düşünüyorum biliyorum evde de çok zor olucak ama . Ne yapmayalım kreşten almalımıyım ?