Merhaba kızlar ben tüm çeyizimi Karaca’dan almıştım çeyiz paketi halinde ama Türk kahvesi makinem iki kere falan bozuldu gönderdim garantisi olmamasına rağmen yaptılar tekrar bozuldu gönderdim ve bu kez benden 1600 TL ücret talep ettiler ben de kabul etmedim çünkü bu rakamlara yeni bir makine almak daha mantıklı geldi önerebileceğiniz Türk kahvesi makinalarını yazar mısınız fikir olsun ona göre araştırayım