Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık oldu doğduğundan beri meme mama ilerliyoduk ama sütüm çok az olduğu için çoğunlukla mama içiyodu. 4 ölçek yapıyodum bitince ağlıyodu son 3 gündür mama içmiyo biberonla oyun oynuyo sadece beni emmek istiyo maması aynı herhangi bir değişiklik yapmadık başına gelen var mı acaba eskiye döner mi zamanla çünkü doyduğundan emin olamıyorum memeyle