5 aylik olacak kizim. Sutum yetmiyor ve kilosu az diye doktor mamaya gecirdi ama biberon tutmuyor. Kasikla verince 1 iciyor 3 cıkariyor. Philips aventin ve lansinoh'un biberonlari var ama almiyor. Kafayi yemek uzereyim her gunum aglamakla geciyor aç ama umrunda degil kizimin ne meme ne mama aklina gelmiyor . nasil alistiracagim 😒