Ben 5 Kasım’da vajinal doğum yaptım .
Dikişlerin rahatsızlığı ve lohusalığın verdiği ruhsal dalgalanmalar yüzünden ara ara aklıma gelse de korse ya da toparlayıcı külot kullanmadım .
Şimdi de acaba hata mı yaptım kullanmamakla diye tereddüt yaşıyorum .
Benim gibi kullanmayan var mı ? Ya da kullanıp memnun kalıp iyiki kullanmışım diyen ?
Bu arada doğum yapalı 5. aya yaklaştığı için artık kullansamda fayda görmeyeceğimi düşünüyorum 🤔 Gerçekten toparlanmaya çok etkisi var mı bu korselerin ? Kullanan annelerim beni bir aydınlatın lütfen 🙃 Bu arada şimdiden herkesin Ramazan Bayramı Mübarek Olsun .
Hayırlı Bayramlar 💐☺️