Merhaba Anneler ,
7 buçuk aya yakınız başlarda iştahlı başlamıştık . Öğün sayımızı 3 e çıkaramıyoruz sabahları asla yemiyor öğlen 2-3 den sonra ağzını açmaya başlıyor öğlenle akşam birleşiyor gibi oluyor böyle sorun yaşayanlar oldu mu ? Düzelme süreci nasıl oldu kahvaltıtı pas geçmek zorunda kalıyoruz.