Cevaplara bakınca benimki anormal geldi ama 3 aylıktan beri anne diyor şu an 5.5 aylık daha net bi şekilde ağlarken ya da uyandığında anne diyor cevaplara şaşırdım açıkçası 😂 hatta babası özellikle baba dedirtmeye çalışırken kızım bastırarak anne diyor 😂