neslim01 Tayin dönemindeyiz mağlum Kilis nasıldır acaba polisler açısından çalışma şartları falan ev kiraları lojman durumu eğitim sosyalligi komsuluk ilişkileri nasıldır
Skhdksksl__ Bizde Kilis’te yaşıyoruz 5 yıldır güzel şehir küçük Antep çok yakın çoğu işlerimizi Antep’te hallediyoruz
ilkaay0 Skhdksksl__ merhaba hala Kilis’te misiniz? Bizim tayinimiz kilise çıktı şehir hakkında bilgi verebilir misiniz
Skhdksksl__ ilkaay0 yaşaması kolay bi şehir her yer yakın genelde Beşevler yeni Beşevler tarafı memurlar için çok iyi bayağı giden oldu ev bulmakta sıkıntı çekmezsiniz
ilkaay0 Skhdksksl__ instagram kullanmıyorum. Nerelisiniz? Kilisin neresinde oturuyorsunuz? 😊 görev yeriniz falan m
Skhdksksl__ ilkaay0 biz beşerlerde oturuyoruz genelde memur kesim burada ev arıyorsanız yardımcı olabiliriz binamızda kiralık daire var
baby45374_ Skhdksksl__ eğer Instagram varsa verir misiniz ev bulmak için artık burdan hesap falan açtım o derece muhattap olup soracak kimseyi bulamıyoruz
Skhdksksl__ baby45374_ eminedogan.z instagramım evet binamızda 1 daire boş 1 daire de tayine gidecek boşalacak